Saimniecības preču tirgotāja "cenuklubs.lv" apgrozījums pērn saruka par 1,9%
Rīga, 30.jūl., LETA. Saimniecības preču tirgotājs "cenuklubs.lv" pērn strādāja ar 36,365 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,9% mazāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga par 49,1% un bija 734 026 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Vadības ziņojumā sacīts, ka pērn "cenuklubs.lv" pamatā iepirka preces no Latvijas un Eiropas piegādātājiem, savukārt no trešajām valstīm preces netika iepirktas. Pērn preces realizētas mazumtirdzniecības tīklā Latvijā, bet neliels apjoms pārdots arī citām Eiropas Savienības dalībvalstīm. Kā teikts vadības ziņojumā, pērn "cenuklubs.lv" turpināja ieguldīt kompānijas piedāvājuma pilnveidošanā un reklāmā, kas veicinājušas klientu skaita pieaugumu un nodrošināja peļņu. Nākotnē "cenuklubs.lv" vadība plāno veicināt kompānijas atpazīstamību, ieguldot resursus reklāmā, paplašinot preču sortimentu un palielinot pārdošanas efektivitāti pēc iespējas vairāk samazinot izmaksas. 2017.gadā "cenuklubs.lv" strādāja ar 37,083 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,5% mazāk nekā 2016.gadā, bet peļņa saruka par 10,7% un bija 492 100 eiro. Kompānija reģistrēta 2002.gada jūnijā, un tās pamatkapitāls ir 569 147 eiro. Kompānijas 20% kapitāls katram pieder Aldim Rakickim, Mārtiņam Subrim, Arnim Šķebergam, Lienei Šķebergai un Sarmītei Kalniņai.