Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks
Facebook reklāma jeb Facebook Ads, neapšaubāmi, ir viens no spēcīgākajiem rīkiem mārketinga stratēģijā, kas palīdzēs ģenerēt jaunus potenciālos klientus jeb leads, procesā palielinot ROI (Return On Investment) jeb peļņu no katra veiktā ieguldījuma, un attīstīt tavu biznesu. Nav arī šaubu, ka Facebook reklāma spēj efektīvi nodrošināt pirkumus vai pasūtījumus. Tomēr iespēja, ka kāds iegādāsies produktu vai pakalpojumu, pirmo reizi pamanot tava zīmola reklāmu, ir diezgan maza.
Lai cilvēki gūtu labumu un pozitīvu pieredzi no tava piedāvājuma, ir nepieciešams nodrošināt vairākus tā dēvētos mārketinga saskarsmes punktus. Lai gūtu panākumus un vadītu klientu no viena punkta pie nākamā, arī platformā Facebook ir nepieciešams strādāt ar pārdošanas piltuvi.
Veiksmīga kampaņa – pareizajā brīdī īstajam lietotājam
Facebook Ads pārdošanas piltuve ir reklāmas kampaņu ķēde, kas paredzēta, lai šī sociālā tīkla lietotājus ievadītu zīmola pasaulē, respektīvi, ceļojuma gaitā pilnīgi nepazīstamus un ar uzņēmuma piedāvājumu nesaistītus cilvēkus pārvērstu par maksājošiem klientiem.
Facebook Ads pārdošanas piltuvi veido vairākas secīgas kampaņas, kurās ietvertas dažādas reklāmas, un tajās savukārt ir iekļauti dažādi piedāvājumi – tie pareizajā brīdī tiek attēloti konkrētai auditorijai.
Facebook ir viens no retajiem mārketinga kanāliem, kas ļauj izveidot pilnvērtīgu pārdošanas piltuvi tikai vienā platformā un mērķēt īstās reklāmas lietotājiem visos saskarsmes punktos. Tā ir iespēja uzrunāt tos, kuri:
- vēl nezina par tavu zīmolu un produktiem / pakalpojumiem;
- zina par zīmolu un ir izrādījuši interesi par to;
- jau ir ieinteresēti – šie lietotāji ir dalījušies ar savu kontaktinformāciju un vēlas uzzināt vairāk vai izmēģināt produktu / pakalpojumu;
- jau ir tava zīmola produktu / pakalpojumu pircēji jeb klienti;
- ir lojālie un apmierinātie klienti – tie regulāri iegādājas zīmola produktus / pakalpojumus, kā arī dalās un iesaka tos citiem (tādējādi nodrošinot bezmaksas reklāmu).
Daudzi nepieredzējuši reklāmdevēji izmēģina Facebook Ads kampaņas, taču drīz vien no tām atsakās, redzot, ka izdevumi attiecībā pret ienākumiem ir pārāk augsti vai arī reklāmas neienes pietiekami daudz reklāmguvumu.
Problēma ir tajā, ka šie uzņēmēji cenšas uzreiz pārdot savus produktus pilnīgiem svešiniekiem, lai gan lielākā daļa Facebook lietotāju nebūt nav gatavi veikt pirkumu tikai pēc vienas reklāmas.
Ilgtermiņa mārketinga stratēģija
Tev ir jāizprot savi esošie un potenciālie klienti un jāiejūtas to ādā: jānoskaidro, kas tiem patīk un nepatīk, jāizvērtē izaicinājumi, motivācija un daudz kas cits. Tas ir process, kurā dziļa izpratne par klientu ļauj zīmolam izmantot mārketingu, kas var ļoti pozitīvi ietekmēt tā dzīvi.
Facebook Ads ir ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks, taču jāņem vērā, ka ideālas pārdošanas piltuves izveidošana pieprasa reklāmas kampaņu secības plānošanu, izstrādi un pielāgošanu, lai tās spētu izvadīt pircēju no sākumpunkta (izpratnes veidošanās) un rezultēties ne tikai produkta iegādē, bet klienta lojalitātē.
Šī mērķa vajadzībām Facebook Ads piedāvā dažādus noderīgus rīkus, lai pārdošanas piltuve varētu darboties maksimāli efektīvi. Tev ir iespēja parādīt “sekojošās” reklāmas tiem, kas apmeklējuši zīmola mājaslapu vai noteiktas tās sadaļas, kā arī komunicēt ar klientiem un operatīvi atbildēt uz jautājumiem pie reklāmas. Tu vari izmantot Facebook inteliģenci, lai atrastu jaunu auditoriju pēc līdzības ar jau esošajiem klientiem, kā arī precīzi noteikt reklāmas rezultātus un efektivitāti.
Kāpēc Facebook?
Ņem vērā, ka Facebook ir vieta, kur zīmols var pastāstīt par sevi, atrodoties daudz tuvāk mērķauditorijai. Šis sociālais tīkls iesniedzas daudzu cilvēku privātajā vidē daudz dziļāk par visiem "nopietnajiem" interneta resursiem, tāpēc uzņēmums, kas ir pamanāms Facebook ar savu pozitīvo tēlu, paliks atmiņā, pat ja lietotājiem tobrīd tā sniegtie pakalpojumi nebūs vajadzīgi.
Facebook Ads ir ārkārtīgi spēcīgs mārketinga stratēģijas rīks, ar kura palīdzību tu vari gan sasniegt jaunus klientus, izmantojot pareizo reklāmu īstajā brīdī, gan palielināt reklāmguvumu skaitu, pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu.
Attīsti sava biznesa mārketinga stratēģiju, uzticot sava uzņēmuma Facebook reklāmu izstrādi mūsu kompetentajiem speciālistiem!
Рабочее время
Сейчас закрыто
Еще...Статья
Vai tavi klienti tevi atrod?
Lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju, ne vienmēr pietiek uzturēt biznesa profilu tikai Facebook. Ir svarīgi, lai uzņēmums būtu atrodams dažādās interneta platformās un mobilajās aplikācijās, kur ikdienā bieži laiku pavada tā mērķauditorija. Kāpēc? Lasi tālāk!