SABiLex — biroja telpas, telpu noma
Biroju centri
Labiekārtots birojs, iespējams, ir viena no svarīgākajām izvēlēm jebkura uzņēmuma darbībā. It īpaši, ja uzņēmums attīstās, aug un līdz ar to rodas prasības pēc mūsdienīga un labi funkcionējoša biroja.
Birojā notiek tikšanās ar klientiem un potenciālajiem sadarbības partneriem, tiek slēgti līgumi, pieņemti jauni darbinieki un īstenoti citi svarīgi darba procesi. Piemērotu biroju telpu izvēle ir ļoti nopietns un atbildīgs uzdevums, jo no tā lielā mērā ir atkarīgi arī uzņēmuma panākumi.
Komerciālo nekustamo īpašumu tirgū biroju noma ir ļoti pieprasīts pakalpojums, tāpēc piedāvājums patiešām ir plašs. Izvēloties biroju, jāpievērš uzmanība virknei dažādu kritēriju. Svarīgākie no tiem ir biroja ēkas atrašanās vieta, biroja telpas platība, telpas stāvoklis, dažādas ērtības un infrastruktūra. Piemēram, nodrošinot iespēju ikvienam ērti nokļūt birojā gan ar personīgo, gan ar sabiedrisko transportu, tiek celta uzņēmuma vērtība darbinieku un klientu acīs.
Pieredzējis un uz attīstību virzīts nekustamo īpašumu uzņēmums SABiLex piedāvā biroja telpas nomai, sākot no 20 m². Savu jauno biroju jūs varēsiet atrast gan elegantajā biroju centrā Bieķensalas Biroji, gan lielajā biroju centrā Krasta Biroji, mūsdienīgajā biroju centrā Neretas Biroji un arī daudzveidīgajā biroju centrā Graudu Biroji. Nomai pieejamas biroja telpas, kas izvietotas stratēģiski izdevīgās atrašanās vietās un ar dažādām ērtībām nomniekiem, kā, piemēram, bezmaksas autostāvvietu klientiem, koplietošanas pārrunu telpām, virtuvēm un citām ērtībām.
Lasiet vairāk: https://www.sabilex.lv/
Biroju telpu noma
Biroja telpu noma ir viens no pirmajiem soļiem – gan veidojot pavisam jaunu uzņēmumu, gan arī tam paplašinoties. Meklējot jaunu biroju, uzņēmumu īpašnieki nereti sastopas ar diezgan lielu izaicinājumu, jo mūsdienās birojs vairs nav tikai vieta, kur pulcējas darbinieki, lai strādātu. Šodien birojs pilda arī uzņēmuma reprezentatīvās funkcijas – atbilstoša biroja telpu noma liecina par uzņēmuma individualitāti un bieži vien arī statusu, tas demonstrē vērtības, stilu un arī attieksmi pret darbiniekiem un klientiem. Lai atbilstu mūsdienu prasībām, birojam ir jābūt pēc iespējas ergonomiskākam, funkcionālākam un arī harmoniskākam – tādam, lai ikviens, kurš tajā atrodas, justos patīkami, ērti un līdzsvaroti. Nevar noliegt, ka biroja atmosfērai ir liela nozīme ikdienas darbā.
Šādu atmosfēru un izvirzītās prasības var nodrošināt un apmierināt SABiLex biroju telpu noma kādā no biroju centriem. Birojus raksturo mierīga un mājīga atmosfēra, mūsdienīgi labiekārtotas telpas, gaumīgs interjers, sakārtota un attīstīta apkārtne. SABiLex piedāvājumā ir biroja telpu noma dažādās platībās un ar vairākiem ieguvumiem nomniekiem.
Lasiet vairāk: https://www.sabilex.lv/
Статья
Darba modeļi pēc pandēmijas – darbs klātienē, hibrīdais vai attālināts darbs: plusi un mīnusi, vispārējās tendences
Uzņēmumi un organizācijas apsver dažādu darba modeļu plusus un mīnusus, kas attiecas uz darbu klātienē, daļēji attālināto un pilnīgi attālināto darbu. Katram no tiem ir savas priekšrocības un trūkumi. Ko katrs no šiem modeļiem nozīmē darba devējam un darbiniekam?