Kā uzlabot atrodamību Google ar tehnisku rīku palīdzību
Lai iegūtu pēc iespējas augstāku vietu meklētājprogrammu atgrieztajos rezultātos, katram uzņēmumam ir mērķtiecīgi jāstrādā ar savu vietni, noslīpējot atslēgvārdus atbilstoši savam piedāvājumam un auditorijas paradumiem, kā arī pārliecinoties par tehnisko parametru atbilstību meklētājprogrammu prasībām.
Kā veikt mērķtiecīgu atslēgvārdu SEO?
Nosakiet galvenos atslēgvārdus, pamatojoties uz atslēgvārdu izpēti un ieskatu par primārajiem pakalpojumiem. Jā, tas darbojas arī e-komercijas vietnēm, uzsver digitālā mārketinga aģentūras FCR Digital eksperti.
Izstrādājiet trīs līdz piecas analīzes grupas, pamatojoties uz galvenajiem atslēgvārdiem, izmantojot, piemēram, rīku Market Brew – tas ir apbrīnojams rīks mūsdienu tehnoloģiju pakotnē, kas modelē tādas meklētājprogrammas kā Google darbību. Arī FCR Digital izmanto tehniski iegūtos datus un zināšanas apvienojumā ar padziļinātām sarunām ar klienta komandu, lai atklātu un atrastu šos atslēgvārdus tieši jūsu vajadzībām.
Tagad, kad jums ir mērķtiecīgi SEO atslēgvārdi, pienācis laiks pārliecināties, ka jūsu vietne ir gatava darbam no tehniskā viedokļa.
Katra no turpmāk minētajām jomām ir būtiski svarīga SEO izpildes sastāvdaļa.
Tehniskie SEO darbi
Tehniskais SEO ir process, kurā optimizē jūsu vietni un servera arhitektūru tā, lai meklēšanas sistēmu rāpuļprogrammas jeb zirnekļi varētu efektīvāk pārmeklēt un indeksēt jūsu vietni. Pievēršot uzmanību tehniskajai SEO, tīmekļa vietņu īpašnieki cenšas uzlabot savu organiskās meklēšanas reitingu, nodrošinot, ka viņu vietni vieglāk un precīzāk saprot tādas meklētājprogrammas kā Google vai Bing.
Daži no galvenajiem tehniskās SEO optimizācijas aspektiem ir šādi:
- tīmekļa vietnes ātruma un ielādes laika uzlabošana;
- vietnes drošības pasākumu īstenošana, piemēram, HTTPS šifrēšana;
- tīmekļa vietnes arhitektūras un navigācijas optimizēšana;
- tīmekļa vietnes koda tīrības un atbilstības nodrošināšana atzītiem tīmekļa standartiem.
Citi svarīgi tehniskā SEO faktori ir šādi:
- strukturētu datu izmantošana;
- ērtas lietošanas nodrošināšana mobilajām ierīcēm;
- XML vietņu karšu un robot.txt failu pārvaldība;
- pārliecināšanās, ka lapas ir atbilstoši marķētas ar galvenes tagiem un meta aprakstiem!
Kā veikt vietnes revīziju
Vispirms veiciet savas vietnes revīziju no augšas uz leju, identificējiet visas tehniskās problēmas, kas neļauj jūsu vietnei sasniegt tās augstāko potenciālu, un izveidojiet stratēģijas, lai tās ātri un efektīvi novērstu.
Tehnisko problēmu sarakstā var iekļaut:
- nav HTTPS šifrēšanas;
- nav galvenes tagu (H1) un meta aprakstu;
- tīmekļa vietne nav piemērota mobilajām ierīcēm (nav pielāgota ekrāna izmēram);
- dublējošas lapas vai saturs jūsu vietnē;
- lieli attēli un video, kas palēnina ielādes ātrumu;
- neizmantoti JavaScript faili, kas palēnina ielādes ātrumu.
Vietnes struktūras un ielādes ātruma nozīme
Tālāk pārliecinieties, vai jūsu vietnes un iekšējo saišu struktūra maksimāli uzlabo meklēšanas sistēmu veiktspēju. Izveidojiet ideālu lapu hierarhiju, kas ir viegli saprotama pārlūkošanas robotiem.
Lapas ielādes ātrums
Lēni ielādējamas lapas var negatīvi ietekmēt tīmekļa vietņu panākumus.
Lai ieņemtu augstākas pozīcijas, jums būs jāoptimizē visu jūsu vietnes lapu ātrums, veicot šādas darbības:
- minimizējiet kodu;
- izmantojot pārlūkprogrammas atmiņas tīrīšanas rīkus;
- optimizējot attēlus;
- optimizējot videoklipus un citu apjomīgu saturu.
Lai gan Market Brew tiek uzskatīts par vismodernāko tirgū pieejamo SEO rīku, lielākajiem zīmoliem ir bijusi ievērojama priekšrocība salīdzinājumā ar uzņēmumiem ar mazāku budžetu, jo tradicionāli tas ir saistīts ar lielākām minimālajām saistībām. FCR Digital piedāvā piekļūt augstākā līmeņa programmatūrai un konkurēt ar nozares līderiem! Šīs spēcīgās, uz mākslīgo intelektu balstītās pieejas ļauj uzņēmumiem izmantot iespējas un izmantot jaunākās stratēģijas, lai gūtu panākumus mūsdienu konkurences apstākļos. Pateicoties šīm progresīvajām atziņām, uzņēmumi var ieguldīt līdzekļus padziļinātā meklētājprogrammu optimizācijā, nejūtot budžeta pārslodzi.
Izsekojiet un novērtējiet savus rezultātus!
FCR Digital saprot, cik svarīgi ir mērīt SEO pozīcijas laika gaitā, tāpēc katru mēnesi jums vajadzētu sekot līdzi savai analīzei un tās rezultātiem.
- Atjauniniet savu vidējo izvietojumu mērķa atslēgvārdiem.
- Analizējiet savas SERP atrašanās vietas un fragmentus, lai saprastu savu panākumu līmeni.
- Šādā veidā jūs vienmēr būsiet SEO rangu augšgalā.
Mērķtiecīgas SEO efektivitātes mērīšana
Lai pārliecinātos, ka saņemat vēlamos rezultātus, FCR Digital seko līdzi un mēra mērķtiecīgas SEO efektivitātes rādītājus. Jūs varat sekot līdzi progresam un noteikt uzlabojamās jomas, izmantojot rangu un progresa ziņojumus. Izmantojot dažādus SEO rīkus un paņēmienus, varat iegūt vērtīgu ieskatu par to, kā jūsu vietne darbojas un kādas izmaiņas jāveic, lai palielinātu redzamību un palielinātu pārdošanas apjomus.
Mūsu SEO eksperti analizē iegūtos datus, lai noteiktu uzlabojamās jomas, un pēc tam strādā pie šo izmaiņu ieviešanas. Izvērtējot rezultātus vēlams koncentrēties uz šādiem parametriem:
- izaugsmi;
- tīmekļa vietnes organisko izvietojumu, optimizējot tās saturu;
- atpakaļsaites veidošanu;
- tīmekļa vietnes dizainu vai izkārtojumu, lai apmeklētājiem būtu vieglāk atrast meklēto un lai mudinātu viņus palikt ilgāk;
- lietotāju pieredzi, racionalizējot izrakstīšanās procesus vai piedāvājot stimulus, piemēram, bezmaksas piegādi vai atlaides.
Galu galā šīs taktikas palīdz mērķtiecīgi atlasīt potenciālos klientus, pamatojoties uz konkrētiem kritērijiem, piemēram:
- atrašanās vieta;
- meklētājprogrammās izmantotie meklēšanas termini;
- demogrāfiskā informācija – lai nodrošinātu, ka tīmekļa vietni atrod pareizā auditorija.
Pieņemot apzinātus lēmumus par to, kā optimizēt savu tīmekļa vietni, pamatojoties uz izmērāmiem SEO darbības rezultātiem, jūs varat pacelt savas e-komercijas iespējas jaunā līmenī!
Статья
Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības
1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu draugs. Šajā rakstā pastāstīsim par galvenajām mērījumu atšķirībām starp Universal Analytics un Google Analytics 4 un to ietekmi uz datu analīzi un pārskatu sniegšanu.