FCR Digital, ООО

FCR Digital, ООО

Blaumaņa 38/40, Rīga LV-1011 www.fcrdigital.lv/
www.fcrdigital.lv/

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

8 марта 2024, 14:10

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Labā ziņa – daudz naudas nevajag!

Google dominē meklētājprogrammu tirgū, kur ik sekundi notiek 2,5 miljoni meklējumu. Labā ziņa ir tā, ka nemaz nav jātērē milzu summas, lai Google rezultātu lapā sasniegtu augstu pozīciju. Vidēji Google kampaņas reklāmdevējiem ienes divus dolārus par katru iztērēto dolāru, liecina uzņēmuma Hootsuite apkopotie dati.

“Citiem vārdiem, nav viena, noteikta minimālā budžeta, un jūs maksājat tikai tad, kad lietotājs noklikšķina uz jūsu reklāmas. Tieši tāpēc Google Ads lepojas ar šo pakalpojumu, kuram risks ir izmērāms un rezultāti – prognozējami, un tas ļauj labāk plānot mārketinga aktivitātes, zinot, kā reklāmai paredzētais budžets tiks realizēts. Respektīvi, digitālais mārketings (ar analītikas rīku palīdzību) ļauj izvērtēt tā saucamo "riska apetīti", kas palīdz precīzāk un objektīvāk menedžēt nenoteiktību jeb izvērtēt riska nobīdi attiecībā uz sasniedzamajiem mērķiem,” skaidro digitālā mārketinga aģentūras FCR Digital eksperts Mārtiņš Tirzītis, piebilstot, ka arī starp FCR sniegtajiem pakalpojumiem atslēgvārdu reklāma ir ļoti pieprasīta.

Lai efektīvi izmantotu katru atslēgvārdu reklāmas centu, M. Tirzītis iesaka sākt ar šādiem “mājasdarbiem”.

1. Noteikt skaidru mērķi

 

Pirms izvirzīt reklāmguvumu mērķus, jādomā par sava uzņēmuma attīstību kopumā. Kādi ir jūsu kopējie biznesa mērķi? Kādus mērķus vēlaties sasniegt ar reklāmu? Kad atbildes skaidras, varat izstrādāt precīzu taktiskās rīcības plānu.

“Mums ir vieglāk palīdzēt klientiem, kas skaidri apzinās savas vajadzības. Tad varam precīzi atlasīt mērķauditoriju pēc noteiktiem atslēgvārdiem, lai palīdzētu sasniegt vēlamo rezultātu ar optimālo budžetu,” stāsta M. Tirzītis.

2. Izveidot precīzu struktūru

 

FCR Digital rūpējas, lai pilnīgi visas Google Ads prasītās informatīvās pozīcijas tiktu aizpildītas, iestatot kampaņu, un tādu pat padomu M. Tirzītis sniedz klientiem, kuri vēlas savu Google Ads kontu pārvaldīt paši. “Visu pilnībā iestatiet no paša sākuma un jūs jau būsiet labākā starta pozīcijā, lai gūtu panākumus. Tas nozīmē, ka ir jāatvēl laiks vai uzticams eksperts, lai jau pašā sākumā perfekti iestatītu visu, sākot no kampaņām līdz atslēgvārdiem un reklāmu kopām un beidzot ar izraudzīto atrašanās vietu.”

3. Augsta reklāmas kvalitāte

 

Tas var izklausīties acīmredzami, bet labākais veids, kā nodrošināt, lai jūsu nelielais budžets sasniegtu iespējami lielāku auditoriju, ir nodrošināt augstu reklāmas kvalitāti.

“Kvalitāte šajā gadījumā jāsaprot gluži burtiski, un Google to precīzi izmēra, novērtējot katras reklāmas cenas summu, atslēgvārdus un galvenās lapas un piešķirot kvalitātes rādītāju no viens līdz 10. Jo augstāks ir rādītājs, jo labāks ir jūsu rangs un jo lielākas ir reklāmguvumu iespējas,” uzsver M. Tirzītis. Īsi sakot, katra uzņēmēja mērķis būtu publicēt ideāli saprotamu un meklētājam noderīgu reklāmu katrā tās izveidošanas un publicēšanas posmā.

4. Garie atslēgvārdi

 

Garie atslēgvārdi ir ļoti specifiski un mērķēti uz vienu uzņēmumu. Kāds vispārīgs atslēgvārds, piemēram, “alus darītava”, ja esat ražotājs, maz palīdzēs cilvēkiem jūsu tuvumā, kuri patiesībā meklē vietu, kur nobaudīt kādas īpašas alus darītavas ražojumus.

“Tā vietā vērts izmēģināt kaut ko saistībā ar savu pilsētu un apkaimi vai pat savu pasta indeksu. Arī īpaši produkti un pakalpojumi lieliski papildina atslēgvārdu sarakstu. Alus darītava + atrašanās vieta + adrese, visticamāk, piesaistīs kāda interesenta uzmanību,” norāda M. Tirzītis.

5. Vietrāža satura optimizācija

 

Uzņēmēja mērķis nav vienkārši izveidot reklāmu, uz kuras kāds noklikšķina. Jāizveido reklāma, uz kuras kāds noklikšķina un pēc tam atrod meklēto produktu vai informāciju.

Ar saukli “50% atlaide šampūniem, kas veicina matu augšanu!” jūs varat piesaistīt to cilvēku uzmanību, kuri vēlas kuplāku matu rotu. Bet, ja, uzspiežot uz Google reklāmas, viņi nokļūst vietnē un atrod tikai šampūnus gludākiem matiem, potenciālie klienti vīlušies pametīs jūsu lapu. Nauda būs iztērēta, bet rezultāts – drīzāk negatīvs nekā poztīvs jūsu uzņēmuma tēlam! “Tāpēc, konsultējot savus atslēgvārdu reklāmas pakalpojuma klientus, vienmēr pārliecināmies arī par pakalpojuma vai produkta vietrāža saites patieso atbilstību reklāmā minētajam saturam, lai rezultāts patiešām būtu optimāls,” rezumē M. Tirzītis.

Статья

upload/353389/media/fcr-google-analytics.jpg

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu draugs. Šajā rakstā pastāstīsim par galvenajām mērījumu atšķirībām starp Universal Analytics un Google Analytics 4 un to ietekmi uz datu analīzi un pārskatu sniegšanu.

Место нахождения